pardisland ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ 0 نظر

فاز 8 شهر پردیس

بلوار امیرکبیر فاز هشت

فاز 8 شهر پردیس در منطقه ای خوش آب و هوا بنام دره بهشت واقع شده و نسبت به سایر فازها دارای بیشترین فضای سبز است.

موقعیت و تاریخچه فاز 8 شهر پردیس

فاز 8 شهر پردیس در منطقه ای خوش آب و هوا بنام دره بهشت واقع شده و نسبت به سایر فازها دارای بیشترین فضای سبز است. این فاز جنوبی ترین فاز شهر پردیس است و در ضلع جنوبی آزادراه تهران- پردیس و جاده قدیم تهران- جاجرود و حدودا در ۵ کیلومتری غرب میدان امام شهر پردیس و ۲۰ کیلومتری شرق تهران و در 5 کیلومتری جنوب غربی میدان امام پردیس واقع شده است، همچین نزدیک ترین فاز پردیس، به تهران می باشد. این فاز دارای 2 ورودی مجزا از اتوبان تهران – پردیس و جاده قدیم جاجرود می باشد.

فاز هشت پردیس در حال حاضر تعداد 28733 واحد مسکن مهر را در خود جای داده است و افق جمعیت آن 120 هزار نفر خواهد بود که با توجه به ساختار مناسب شهری و ساختمانهای کم واحد آن (3 تا 5 طبقه دو واحدی)، این فاز به یکی از بهترین مکانهای زندگی در پردیس تبدیل خواهد شد.

نقشه فاز 8 شهر پردیس

نقشه فاز 8 پردیس
نقشه فاز 8 شهر پردیس

امکانات فاز هشت شهر جدید پردیس

از آنجایی که این فاز از سال 95 دارای سکنه است و البته بخش زیادی از سکنه آن از سال 97 به آن اضافه شده است بسیاری از امکانات ضروری و رفاهی در آن شکل گرفته. در حال حاضر این فاز دارای امکاناتی از قبیل مراکز پزشکی، داروخانه، کلانتری، مراکز آموزشی، سوپر مارکت، نانوایی، آژانس املاک، مسجد، فروشگاه زنجیره ای کوروش، پارک و مراکز خرید متعدد میباشد و چندین مرکز خرید و فروشگاه مختلف نیز در حال راه اندازی میباشد. در ادامه امکانات آموزشی، تجاری و رفاهی فاز هشت پردیس معرفی شده اند.

برخی از مراکز آموزشی فاز 8 پردیس:

  • مرکز آموزشی آیت ا.. هاشمی مقطع ابتدایی پسرانه
  • مرکز آموزشی دانشمند مقطع ابتدایی دخترانه
  • مرکز آموزشی شایستگان
  • مرکز آموزشی فرزانگان
  • کتابخانه عمومی فرزانگان
  • مرکز آموزشی فرهیختگان

بافت فاز 8

فاز 8 پردیس دارای زیرساختی اصولی، تراکم پایین ساختمان و همچنین دارای خیابانهای پهن و کم تردد میباشد. آپارتمانهای فاز 8 اغلب بین 3 تا 5 طبقه و دارای 2 واحد در هر طبقه هستند، واحدهای 2 خوابه از متراژ 97 متر تا 110متر و واحدهای 3 خوابه از متراژ 120 تا 125 متر وجود دارد. در این فاز کلیه آپارتمانها دارای پارکینگ مسقف، انباری، درب ضد سرقت، سیستم سرمایشی کولر آبی و سیستم گرمایشی پکیج می باشند. اصلی ترین بزرگراه آن بلوار امیرکبیر و بلوارامام رضا و برخی از مهمترین خیابانهای آن تخت سلیمان، تخت جمشید، کوهرنگ، ترنم، دوران، کوهستان  و ولیعصر است.

آتشنشانی پردیس
آتشنشانی فاز 8 پردیس
بلوار امام رضا فاز 8
بلوار امام رضا فاز 8 شهر پردیس

 

بلوار کوهرنگ فاز 8
بلوار کوهرنگ فاز 8 پردیس

 

تقاطع امام رضا و امیر کبیر
تقاطع بلوار امام رضا و امیر کبیر

 

بلوار امیرکبیر فاز هشت
بلوار امیرکبیر

 

گلزار دوم فرعی امام رضا
گلزار دوم فرعی امام رضا

 

مجتمع تجاری ونوس فاز هشت
مجتمع تجاری ونوس

 

ورودی فاز 8 از جاده قدیم
ورودی فاز 8 از جاده قدیم جاجرود

 

پیام بگذارید