pardisland ۲ دی ۱۴۰۱ 0 نظر

استاندار تهران: عقب ماندگی در تحویل مسکن پردیس به فوریت جبران شود

تحویل مسکن مهر پردیس

استاندار تهران گفت: جبران رفع نیازمندی‌های مردم در مسکن‌ که از گذشته طولانی در این منطقه وجود دارد باید در قالب یک برنامه مدون با پیش بینی لازم در حوزه تامین منابع از طریق شرکت عمران در دستور کار قرار گیرد.

علیرضا فخاری روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری و نخستین حضور خود در شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: منابعی که در گذشته از مردم دریافت شده و امروز تعهدی بر گردن شرکت عمران است ، باید به فوریت جبران شود و مردم به حقوق اصلی خود در تامین مسکن برسند.

وی با اشاره به مسائل عنوان شده در سفر یک روزه خود به شهرستان پردیس ، توضیح داد: نبود امکانات ورزشی و تفریحی در شهر سعید آبادِ جاجرود، ساماندهی شهرکت‌های صنعتی که قبل از شهر پردیس احداث شدند و متناسب با شرایط محیطی نیازمند ساماندهی جدید منطبق با شرایط محیطی و زیست محیطی هستند در دستور کار قرار گرفت.

استاندار تهران ضمن تقدیر از عملکرد مسئولان‌ شهری پردیس، اظهار داشت: یکی از طرح های افتتاحی پارکینگ خودروهای سنگین است که با افتتاح این مجموعه مشکل تزاحم خودروهای سنگین در معابر شهری مرتفع شد.

فخاری ادامه داد: در بازدید از روستای کرشت مشکلات ساخت و سازهای غیر مجاز که نیازمند هماهنگی هایی بین اداره اوقاف و دهیاری منطقه و تعارضات بین منابع طبیعی و اداره اوقاف هستند نیز بررسی شد.

وی افزود: رفع نیازمندیهای امور زیر بنایی و روبنایی، رسیدگی به مشکل فاضلاب و آبهای سطحی، تکمیل تسویه خانه فاضلاب شهرستان در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار تهران ادامه داد: بیمارستان خیر ساز انصار الغدیر شهر بومهن یکی از طرح های به جا مانده از دولت قبل است و بر اساس دستور دکتر سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور تکمیل و بهره برداری از آن در دستور کار قرار گرفته و به زودی به بهره برداری می رسد.

فخاری با اشاره به ضرورت رفع مشکل حمل و نقل شهروندان از پردیس به تهران، توضیح داد: شهرداری پردیس تلاش می کند که با تامین ون و اتوبوس مشکلات تردد شهروندان به تهران را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه مدیریت موقت همیشه آسیب پذیر است، توضیح داد: مدیریت موقت اعتماد عمومی را خدشه دار می کند و طبیعتا بایید مسئولان برای تثبیت کسانی که واجد شرایط هستند و لیاقت خدمت به مردم را دارند در سیر مراحل چگونگی جذب و بررسی ضوابط و امکان سنجی برای ارائه خدمت را تثبیت کنند تا مردم هم شاهد بی اعتباری جریان مدیریتی در حوزه شهر نباشند.

منبع: ایرنا

برای کسب اطلاع از  شهر زیبای دماوند بر روی آن کلیک نمایید

برای کسب اطلاع از  شهر پردیس بر روی آن کلیک نمایید

برای کسب اطلاع از جابان بر روی آن کلیک نمایید

پیام بگذارید