pardisland ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ 0 نظر

فاز 9 شهر پردیس

فاز 9 پردیس

موقعیت و تاریخچه فاز 9 شهر پردیس

فاز 9 شهر پردیس، در 25 کیلومتری شهر تهران (سه راه تهرانپارس) واقع شده است. این فاز از سمت شرق به فاز 5، از سمت غرب به کمرد، از سمت شمال به فاز 11 و از سمت جنوب به فاز 8 منتهی میگردد و در ضلع شمالی اتوبان پردیس- تهران قرار گرفته است. فاز 9 شهر جدید پردیس در 3 کیلومتری غرب میدان امام پردیس قرار گرفته و به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میگردد. فاز 9 شمالی شهر جدید پردیس در شمال اتوبان صیاد شیرازی و فاز 9 جنوبی شهر پردیس در جنوب اتوبان صیادی شهر پردیس قرار گرفته است.

فاز نه شهر جدید پردیس دارای 6973 واحد مسکن مهر است که بصورت مجتمع های 5 و 7 و یا برجهای 11 طبقه و 14 طبقه طراحی گردیده که توسط پیمانکاران مختلف ساخته شده و یا در دست ساخت میباشد.

 

برجهای فاز 9 شمالی
برجهای فاز 9 شمالی از ورودی بلوار مرکزی

 

 

نقشه فاز 9 پردیس

نقشه فاز 9 شهر پردیس
نقشه فاز 9

 

امکانات فاز 9 شهر جدید پردیس

از آنجایی که این فاز قدمت زیادی ندارد و مدت زمان زیادی از مسکونی شدن آن نمیگذرد هنوز امکانات ضروری و رفاهی آن توسعه نیافته و در حال حاضر فقط در حد چند فروشگاه مواد غذایی و نانوایی است که صد البته همراه با توسعه شهری و بیشتر شدن ساکنین به مرور امکانات ضروری و رفاهی نیز شکل خواهد گرفت.

مسجد امام جواد فاز 9 شمالی
مسجد امام جواد فاز 9 شمالی پردیس

 

نانوایی فاز 9 پردیس
نانوایی فاز 9 شمالی پردیس

 

 

بافت فاز 9 شهر پردیس:

فاز نه جنوبی شهر جدید پردیس در جنوب بلوار صیاد شیرازی و در سطحی نسبتا هموار قرار گرفته تعداد واحدهای کمتری دارد. فاز 9 شمالی شهر پردیس در شمال بلوار صیاد شیرازی در منطقه ای شیب دار و تپه ماهور قرار گرفته و دارای تعداد واحدهای مسکونی بیشتری است.

نحوه دسترسی فاز 9 پردیس:

در صورت داشتن وسیله نقلیه شخصی برای دسترسی به فازهای غربی مانند فاز 1، 2، 3، 4، 5 و همچنین شهرهای بومهن و دماوند میبایست بلوار صیاد شیراز را به سمت غرب و میدان امام خمینی عزیمت نمود و برای دسترسی به فاز شرقی مانند 11 و همچنین شهرستان جاجرود و تهران میتوان بلوار صیاد شیرازی را به سمت شرق ادامه داد و طبق نقشه و تابلوهای مسیر به مقصد رسید.

در صورت نداشتن وسیله نقلیه شخصی میبایست ابتدا با تاکسی از بلوار صیاد شیرازی به میدان امام و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس به شهرهای تهران، بومهن و جاجرود عزیمت نمود. لازم به ذکر است تاکسی و اتوبوس از میدان امام پردیس به چهارراه تهرانپارس، متروی فرهنگ سرای اشراق و میدان نوبنیاد و همچنین به شهرهای بومهن و جاجرود وجود دارد.

طبق اعلام مقامات رسمی کشور، یکی از ایستگاه های متروی شهر پردیس، در غرب بلوار صیاد شیرازی خواهد بود که فاصله نسبتا کمی با فاز نه دارد.

قیمت مسکن مهر فاز 9 :

همانطور که قبلا اشاره شد فاز نه پردیس دارای دو بخش شمالی و جنوبی است. بسیاری از واحدهای فاز نه شمالی پردیس در حال حاضر در حال سکونت هستند و بالطبع از توسعه شهری بالاتری برخوردارند و قیمت بالاتری دارند. مورد مهمی که میتواند خرید ملک و سرمایه گذاری بین فاز 9 شمالی و جنوبی حاثز اهمیت باشد دسترسی و مورد دیگر ویو و چشم انداز آن میباشد. از لحاظ دسترسی به مرکز شهر پردیس و همچنین متروی تهران- پردیس، فاز نه جنوبی بسیار بهتر و از لحاظ ویو و چشم انداز فاز 9 شمالی بسیار بهتر می باشد.

دورنمای فاز 9
دورنمای فاز 9 شمالی

 

فاز 9 شهر پردیس
فاز 9 پردیس

 

فاز 9 جنوبی پردیس
فاز 9 جنوبی پردیس

 

فاز 9 شمالی شهر جدید پردیس
فاز 9 شمالی شهر جدید پردیس- خیابان تختی

 

مسکن مهر پردیس
مسکن مهر پردیس فاز 9

 

مسکن مهر فاز 9 پردیس
مسکن مهر فاز 9 پردیس

 

میدان اخوان ثالث فاز 9
میدان اخوان ثالث فاز 9 شمالی پردیس

 

"خیابان

 

 

پیام بگذارید