pardisland ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ 3 نظرات

فاز 11 شهر پردیس

موقعیت و تاریخچه فاز 11 شهر پردیس

فاز 11 شهر پردیس، در ضلع شمال غربی شهر پردیس، در 29 کیلومتری شهر تهران (سه راه تهرانپارس) و در فاصله 7 کیلومتری میدان اصلی شهر پردیس (میدان امام) واقع شده است. فاز 11 در منطقه ای خوش آب و هوا به نام دره آرا قرار گرفته و مرتفع ترین فاز شهر پردیس است. دره آرا همانطور که از نامش پیداست دارای سطوحی نسبتا شیب دار و ناهموار است و همین امر باعث شده این فاز دورنمای بسیار زیبا و مناظری چشم نواز داشته باشد. فاز 11 پردیس از 5 منطقه (زون) تشکیل شده و دارای خانه های ویلایی و شخصی ساز نبوده و تمامی برجهای آن توسط مسکن مهر ساخته شده است.

فاز 11 شهر پردیس در ضلع شمالی بزرگراه تهران- پردیس و جاده قدیم جاجرود قرار گرفته و برای دسترسی به آن پس از خروجی راه اصلی و عبور از داخل تونل سلام میتوان به آن رسید.

با توجه به آب و هوا، چشم اندازهای زیبا، کیفیت سازه ها و همچنین توسعه شهری، این فاز یکی از پرطرفدارترین فازهای این شهر است و همواره بر طرفداران آن افزوده میگردد.

از خیابان های مهم فاز 11 میتوان به مرکزی فاز 11، طراوت، پیمان، فرزانه، توحید، فرهنگ، ایرانشهر، تعاون، حافظ، بنیاد، سعدی و خیام نام برد.

با سیستم مدیریت منابع انسانی، هر ماژولی که میخواهید را موجود فرض کنید…

نقشه فاز 11 شهر پردیس

نقشه فاز 11

امکانات فاز 11  

تعداد 4550 از واحدهای مسکونی فاز 11 شهر پردیس که متعلق به مسکن مهر بود در سال 1395 به متقاضیان واگذار گردید. واحدهای واگذار شده اولیه شامل بلوکهای زون 4 شمالی و بلوکهای 1 تا 22 زون 5 بود. به مرور نیز تعدادی واحد تجاری، کلانتری، مسجد و چند مرکز آموزشی افتتاح گردید. از فروردین سال 98 حمل و نقل عمومی فاز 11 نیز به مقصد میدان امام خمینی پردیس و سپس با مقصد مترو فرهنگ سرای تهران افتتاح گردید.

از آنجاییکه فاز 11 شهر پردیس قدمتی زیر 5 سال دارد نمیتوان آنرا با فازهای 1، 2 و 4 پردیس مقایسه نمود ولی در حال حاضر برخی از امکانات ضروری و رفاهی در این فاز شکل گرفته و بسیاری نیز همراه با توسعه شهری در حال شکل گیری است.

بافت فاز 11

فاز 11 شهر جدید پردیس در منطقه ای مرتفع، کوهپایه ای و تپه ماهور ساخته شده و همین موضوع علاوه بر پاکیزگی هوا بر زیبایی و چشم نوازی شهر نیز افزوده است. به جهت ارتفاع بلند آن، این فاز نسبت به فازهای دیگر پردیس آب و هوای خنک تری دارد.

فاز ۱۱ پردیس از 5 منطقه (زون) تشکیل شده است و دارای ۵۶۴ برج همسان (تیپ) 15 طبقه 59 واحدی است که توسط شرکت کوزوی ترکیه بعنوان پیمانکار شرکت عمران پردیس ساخته شده و یا در حال ساخت است. تعداد کل واحدهای واحدهای مسکن مهر فاز 11 پردیس 33,276 واحد است. طبقات اول تا 14م برجهای فاز 11 دارای 4 واحد مشابه (از لحاظ متراژ، نقشه، مصالح و امکانات) و طبقه هم کف دارای 3 دارای واحد همسان میباشد. تمامی واحد های برجهای فاز 11 پردیس با متراژ 87 متر مربع و دارای 2 خواب ساخته شده اند. لازم به ذکر است تفاوتهایی که واحدهای مسکن مهر برجهای فاز 11 پردیس دارند به مواردی مانند (محله، طبقه، ویو، جهت واحد، تعداد ساکنین و موارد مشابه) است و همین مسئله در قیمت مسکن مهر فاز 11 پردیس تاثیر گذشته است.

همانطور که گفته شد تمامی برجهای این فاز بصورت یکسان و بصورت 15 طبقه ساخته شده و صد البته از لحاظ مشاعات مانند فضای سبز، محوطه سازی و رنگ آمیزی با هم متفاوت هستند. افق جمعیت این فاز 116 هزار نفر می باشد. شیب طبیعی منطقه موجب اختلاف ارتفاع ۳۸۰ متری در زمین این فاز گردیده که با استفاده از روش سکو سازی چشم انداز خوبی برای برخی بلوک ها ایجاد شده است. سیستم بتنی قالب تونلی در ساخت این بلوک ها باعث شده که علاوه بر مقاومت بالا در برابر زلزله، استهلاک پایین ساختمان و جلوگیری از ترک های حرارتی را بهمراه داشته باشد.

نحوه دسترسی فاز 11

در صورت داشتن وسیله نقلیه شخصی برای دسترسی به فازهای غربی مانند فاز 1، 2، 3، 4،5، 9 و 10 و همچنین شهرهای بومهن و دماوند میبایست ابتدا از طریق اتوبان مرکزی فاز 11 و توسط تونل سلام  به بلوار صیاد شیرازی و سپس  به  میدان امام خمینی عزیمت نمود و برای دسترسی به فاز جنوبی مانند 8 و همچنین شهرستان جاجرود و تهران میتوان پس از خروج از تونل سلام مسیر را به سمت خروجی های مورد نظر ادامه داد و طبق نقشه و تابلوهای مسیر به مقصد رسید.

در صورت نداشتن وسیله نقلیه شخصی میبایست ابتدا با تاکسی داخلی پردیس و یا اتوبوس از خیابان طراوت به میدان امام و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس به شهرهای تهران، بومهن و جاجرود عزیمت نمود. لازم به ذکر است تاکسی و اتوبوس از میدان امام پردیس به چهارراه تهرانپارس، متروی فرهنگ سرای اشراق و میدان نوبنیاد و همچنین به شهرهای بومهن و جاجرود وجود دارد.

لازم به ذکر است اتوبوسهای عمومی شرکت واحد نیز از خیابان طراوت به مقصد متروی فرهنگ سرای تهران وجود دارد.

با سیستم مدیریت منابع انسانی، هر ماژولی که میخواهید را موجود فرض کنید…

قیمت مسکن مهر فاز 11

همانطور که قبلا اشاره شد فاز 11 پردیس دارای 5 زون (منطقه) است و هر زون نسبت به زون های دیگر دارای ویژگیهای متفاوت و منحصر به فردی میباشد. زون ۱ و ۵ در شمالی ترین قسمت فاز 11 و زون 3 و 4 در جنوبی ترین قسمت این فاز قرار گرفته است. از لحاظ دسترسی به بلوار مرکزی 11 و مرکز شهر پردیس زون 4 جنوبی نزدیکترین و زون های 1، 2 و 5 دورترین هستند. از لحاظ ویو و دید ابدی نیز زون های 1، 2 و 5 بهترین چشم انداز را دارند. تک تک مواردی که به آنها اشاره شد بهمراه سال ساخت ملک، میزان تکمیل بودن برج، زمان تحویل، تعداد ساکنین برج، محوطه سازی و موارد مشابه دیگر میتواند روی قیمت ملک اثر مستقیم داشته باشد.

با توجه به توسعه شهری و دسترسی به مراکز خرید، برجهای خیابان طراوت و پیمان و از پرطرفدارترین خیابانهای این فاز به شمار میروند و نسبت به بقیه قسمتهای فاز 11 کمی گرانتر هستند.

عکس های فاز 11 پردیس

آموزشگاه زبان خیابان طراوت فاز 11 پردیس
آموزشگاه زبان خیابان طراوت
برجهای خیابان طراوت پردیس
برجهای خیابان طراوت فاز 11 پردیس تهران
برجهای در حال ساخت و رو به اتمام پردیس
برجهای در حال ساخت و رو به اتمام فاز 11
برجهای فاز 11 شهر پردیس
برجهای فاز 11 پردیس
برجهای فاز 11
برجهای فاز 11- زون 4 جنوبی- بلوار بنیاد
برجهای مسکونی و تازه تحویل فاز 11
برجهای مسکونی و تازه تحویل فاز 11
بلوار بنیاد- فاز 11 پردیس
بلوار بنیاد- فاز 11 پردیس
بلوار مرکزی فاز 11 پردیس
بلوار مرکزی فاز 11 پردیس- بعد از پل سلام
بلوار مرکزی فاز 11
بلوار مرکزی پردیس- تونل سلام- خروجی فاز 11
بلوار مرکزی فاز 11
بلوار مرکزی فاز 11 پردیس
پروژه ساخت پیاده رو در بلوار بنیاد
پروژه ساخت پیاده رو در بلوار بنیاد فاز 11 پردیس
تونل سلام فاز 11 شهر پردیس
تونل سلام فاز 11 پردیس
تونل سلام فاز 11
تونل سلام فاز 11شهر پردیس
خروجی فاز 11
خروجی فاز 11 شهر پردیس
خیابان طراوت فاز 11
خیابان طراوت فاز 11 شهر پردیس
دبستان دخترانه معرفت
دبستان دخترانه معرفت فاز 11 پردیس
دبیرستان پسرانه دولتی هدایت
دبیرستان پسرانه دولتی هدایت فاز 11 پردیس
دبیرستان دخترانه دولتی خیام
دبیرستان دخترانه دولتی خیام – فاز 11 پردیس
رستوران و تهیه غذا
رستوران و تهیه غذا
دندان پزشکی
دندان پزشکی فاز 11
فاز 11
فاز 11 زون 4 جنوبی
کتابخانه عمومی آرا
کتابخانه عمومی آرا فاز 11
مجتمع آموزشی آیت اله هاشمی رفسنجانی- فاز 11 پردیس
مجتمع آموزشی آیت اله هاشمی رفسنجانی
مدرسه اجتماع محور- مراکز آموزشی
مدرسه اجتماع محور- مراکز آموزشی شهر پردیس فاز 11
مراکز تجاری خیابان طراوت- فاز 11
مراکز تجاری خیابان طراوت- فاز 11 پردیس
مرکز تجاری فاز 11
مرکز تجاری فاز 11 پردیس- زون 4 جنوبی
مرکز خرید کاسپین
مرکز خرید کاسپین فاز 11 پردیس
مسجد حضرت محمد رسول اله خیابان طراوت فاز 11 پردیس
مسجد حضرت محمد رسول اله خیابان طراوت پردیس
مسکن مهر
مسکن مهر پردیس
مسکن مهر فاز 4
مسکن مهر فاز 4 جنوبی
مسکن مهر فاز 11
مسکن مهر فاز 11 خیابان طراوت
تونل سلام
تونل سلام فاز 11 پردیس
ورودی یکی از مجتمعهای مسکونی خیابان طراوت
ورودی یکی از مجتمعهای مسکونی خیابان طراوت- فاز 11 پردیس

با سیستم مدیریت منابع انسانی، هر ماژولی که میخواهید را موجود فرض کنید…

3 نظرات

  1. فرناز
    11 مرداد 1402

    سلام فاز ۱۱ کلاس یوگا داره؟

    • pardisland
      12 مرداد 1402

      درود بر شما
      در مورد باشگاه یوگا در فاز 11 پردیس متاسفانه به ما گزارشی نرسیده، ممنون میشیم اگه اطلاعاتی در مورد باشگاه در فاز 11 پردیس و یا فازهای دیگه که اطلاعاتشون توی سایت قرار نداره بدست آوردین با ما در میان بگذارید تا در سایت قرار بدیم و مردم بتونن ازش استقاده کنن.
      شماره تماس ما 09122242509 هست.
      ضمنا لیست باشگاه های پردیس که ما ازشون اطلاع داریم در لینک زیر قرار داره
      https://pardis-land.ir/pardis-sports-clubs-and-centers/
      با تشکر از شما بازدید کننده گرامی

    • ارشیا
      8 آبان 1402

      داخل زون یک بلوار فردوسی کنار افق کوروش یدونه باشگاه هست فکر میکنم زومبا و یوگا هم داره

پیام بگذارید