pardisland ۷ مهر ۱۴۰۰ 0 نظر

فاز 3 شهر پردیس

مجتمع تجاری مروارید

موقعیت و تاریخچه فاز 3 شهر پردیس

فاز 3 شهر پردیس، در 31 کیلومتری شهر تهران (سه راه تهرانپارس) و از شرق و غرب به ترتیب به فازهای 4 و 1، از جنوب به فاز 6 و اتوبان تهران پردیس و از شمال به رشته کوه البرز منتهی می گردد. فاز 3 این شهر در دو کیلومتری شرق میدان امام پردیس قرار گرفته و به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میگردد. فاز 3 شمالی شهر جدید پردیس در شمال بلوار شهید قاسم سلیمانی (سفیر امید) و فاز 3 جنوبی شهر پردیس در جنوب بلوارقرار گرفته است. مسکن مهر فاز 3 پس از مسکن مهر فاز 5، نزدیکترین مسکن مهر به مرکز این شهر است.

ساختمان های فاز ۳ پردیس، شامل آپارتمان های مسکن مهر، ساختمان های شخصی ساز و مجتمع های ساخته شده توسط سازمان ها و ارگان های دولتی است، که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

در شهر پردیس بیشتر تنوع ساختمانی را در فاز ۳ داریم. در این فاز هم خانه های ویلایی یک و دو طبقه وجود دارد هم ساختمانهای چند طبقه شخصی ساز، هم مجتمع های مسکونی شخصی ساز وجود دارد هم مجتمع های مسکن مهر، هم فروشگاههای کوچک وجود دارد و هم مراکز خرید لوکس. از لحاظ جغرافیایی اکثر زمینهای جنوبی فاز 3 پردیس مسطح و بیشتر زمینهای شمالی آن دارای شیب ملایم است.

مسکن مهر فاز 3 شهر پردیس

فاز سه شهر جدید پردیس دارای 8855 واحد مسکن مهر است که پس از فاز 11 و فاز 8 دارای بیشترین تعداد مسکن مهر در این شهر است. مسکن مهر در ضلع جنوبی بلوار سفیر امید، مابین بلوار خرمشهر و بلوار جانبازان جنوبی و در جنوبی ترین قسمت این فاز قرار گرفته است. شهرک مسکن مهر فاز 3 دارای یک مرکز خرید به نام یاقوت است که چندین سال قبل افتتاح شده و در حال حاضر یک مرکز تجاری دیگر به نام مرکز تجاری مروارید در قسمت مسکن مهر فاز 3 پردیس (ابتدای خیابان شهدا) در حال ساخت است که تقریبا رو به اتمام است و بزودی افتتاح میگردد.

تحویل واحدهای مسکونی این فاز در سال 1390 آغاز و تا سال 1398 ادامه داشت. محله پردیسان، مسکن مهر فاز 3 می باشد که مجتمع های زیتون، کاج، گلستان، بهارستان، افرا، بهمن، چناران و نارون در آن واقع شده است. در مسکن مهر فاز 3 پردیس برجهای هر مجتمع به رنگ متفاوتی رنگ آمیزی شده که علاوه بر تنوع بر زیبایی آن افزوده است.

از آنجایی که این فاز به مرکز شهر پردیس نزدیک است و همچنین قدمت سکونت زیادی دارد وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و تاکسی در آن به وفور یافت میشود.

مسکن مهر پردیس
مسکن مهر پردیس فاز 3

 

مسکن مهر پردیس
مسکن مهر شهر پردیس فاز 3

 

مسکن مهر پردیس خیابان شهدا
مسکن مهر پردیس فاز 3 خیابان شهدا

نقشه فاز 3  پردیس

 

امکانات فاز 3 

از آنجایی که این فاز قدمت زیادی دارد و مدت زمان زیادی از مسکونی شدن آن میگذرد امکانات رفاهی در آن به شکل قابل توجهی توسعه یافته و برای رفع احتیاجات ضروری ساکنین تعدادی فروشگاه مواد غذایی، نانوائی، میوه فروشی، مراکز میوه و تره بار، مدرسه، مسجد و درمانگاه شبانه روزی وجود دارد.

از خیابانهای مهم فاز 3 شهر پردیس میتوان به بلوار سفیر امید (شهید قاسم سلیمانی)، بلوار چمران، بلوار شهید کاظمی، بلوار خرمشهر، خیابان معلم، خیابان دهخدا، خیابان کوهستان، خیابان ملک الشعرای بهار و جلال آل احمد اشاره کرد.

از مراکز خرید مهم فاز 3 پردیس میتوان مرکز خرید سپید واقع در خیابان معلم، مجتمع تجاری اداری یاقوت واقع در میدان شاهد، مرکز خرید کوهستان واقع در خیابان ذکریا، مجتمع تجاری اداری خاتم در مجتمع مسکونی هسا و پاساژ ثامن در خیابان امیر عباسی را نام برد.

مرکز خرید آتلانتیس پردیس که یکی از بزرگترین و زیباترین مراکز خرید شهر پردیس است در بلوار سفیر امید (شهید قاسم سلیمانی) قرار گرفته است. همچنین جایگاه CNG در خیابان جانبازان جنوبی شهر پردیس و در فاز 3 قرار گرفته است.

پیتزا لند پردیس
پیتزا لند پردیس- ملک الشعرای بهار مرکز خرید امید

 

مجتمع تجاری مروارید
مجتمع تجاری مروارید خیابان شهدا مسکن مهر فاز 3 پردیس

 

مجتمع تجاری ویونا
مجتمع تجاری ویونا پردیس

 

مجتمع تجاری اداری یاقوت پردیس
مجتمع تجاری اداری یاقوت پردیس فاز 3- مسکن مهر

 

مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی آتلانتیس
مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی آتلانتیس پردیس

 

مرکز آموزش رودکی
مرکز آموزش رودکی شهر پردیس فاز 3

 

بازار روز میوه و تره بار پردیس
بازار روز میوه و تره بار پردیس فاز 3 ابتدای خیابان کاظمی

بافت فاز 3 

فاز 3 این شهر دارای بافت شهری متنوعی است، از ساختمانهای ویلایی گرفته تا ساختمانهای شخصی ساز ومجتمع های مسکن مهر، این فاز هم بافت سنتی و قدیمی دارد هم ساختمانهای شیک و مدرن. در این فاز به راحتی میتوان به مراکز درمانی، مراکز خرید، مراکز آموزشی و مدارس دسترسی داشت. مسکن مهر فاز 3 دارای ساختمانهای 5 الی 9 طبقه میباشد که ساختمانهای هر بلوک با رنگ خاصی متمایز شده اند.

نحوه دسترسی

در صورت داشتن وسیله نقلیه شخصی برای دسترسی به فازهای شرقی مانند فاز 4، 10 و همچنین شهرهای بومهن و دماوند میبایست بلوار سفیر امید (شهید قاسم سلیمانی) را به سمت شرق ادامه داد و برای دسترسی به فازهای شرقی مانند 1، 2، 5، 7، 8، 9 و 11 و همچنین مرکز شهر پردیس میتوان بلوار سفیر امید (شهید قاسم سلیمانی) را به سمت غرب ادامه داد و طبق نقشه و تابلوهای راهنما به مقصد رسید.

در صورت نداشتن وسیله نقلیه شخصی میبایست ابتدا با تاکسی داخلی پردیس از بلوار سفیر امید (شهید قاسم سلیمانی) به میدان امام و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس به شهرهای تهران، بومهن و جاجرود عزیمت نمود. لازم به ذکر است تاکسی و اتوبوس از میدان امام پردیس به چهارراه تهرانپارس، متروی فرهنگ سرای اشراق و میدان نوبنیاد و همچنین به شهرهای بومهن و جاجرود وجود دارد.

قیمت مسکن مهر فاز 3

مسکن مهر فاز 3  در محله ای به نام پردیسان بنا شده و از آنجایی که مدت زیادی از تحویل آن میگذرد واحد نوساز و کلید نخورده در این محله وجود ندارد و تقریبا تمامی واحدها از قبل دارای سکنه میباشد. موارد مهمی که در قیمت مسکن مهر این فاز مورد اهمیت است متراژآپارتمان، تعداد خواب، سال ساخت، تعداد طبقات، طبقه ملک، نورگیری، ویوی خوب و دسترسی به خیابان اصلی است. بعبارتی هرچه مثراژ بنا بزرگتر، سن بنا کمتر و موقعیت ملک در طبقات بالاتری باشد و ویوی بهتری داشته باشد قیمت بالاتری دارد.