pardisland ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ 0 نظر

فاز 2 شهر پردیس

پارک شهریار پردیس فاز 2

فاز 2 شهر پردیس که تقریبا قدیمی ترین فاز پردیس است هم دارای خیابانهای پهن هم دارای خیابانهای باریک، هم مناطق مسکونی ویلایی و سطح بالا، هم دارای مجتمع های مسکونی قدیمی ساز نسبتا ارزان و هم دارای برجهای نوساز شیک و گرانقیمت است.

موقعیت و تاریخچه فاز 2 شهر پردیس

فاز 2 شهر پردیس، در 28 کیلومتری شهر تهران (سه راه تهرانپارس) واقع شده است. فاز 2 پردیس از شرق و غرب به ترتیب بین فازهای 1 و 5، از شمال به رشته کوههای البرز و از جنوب به فازهای 6 و 7 منتهی میگردد. ورودی فاز دو ورودی اصلی این شهر است که به میدان امام (اصلی ترین میدان شهر پردیس) منتهی میگردد. شاه راه پل ارتباطی شهر پردیس با شهرهای همجوار این فاز است و اکثر خطی ها و اتوبوسهای شهرهای همجوار دیگر در میدان اصلی (میدان امام پردیس) این فاز قرار دارند.

فاز دو شهر جدید پردیس در ضلع شمال اتوبان تهران-پردیس و جاده جاجرود قرار دارد.

در فاز دو مسکن مهر وجود ندارد و تمامی ساختمانهای آن شخصی ساز هستند. در این فاز از ساختمانهای ویلایی دو طبقه تا برجهای 14 طبقه وجود دارد. همچنین این فاز بیشترین مراکز اداری- تجاری و مراکز خرید را در خود جای داده است. به جرات میتوان گفت این بخش از پردیس بهترین و گرانترین فاز شهر پردیس است.

از لحاظ قدمت، این فاز یکی از قدیمی ترین فازهای پردیس به شمار میرود.

نقشه فاز دو پردیس

نقشه فاز 2 پردیس
نقشه فاز 2

 

در مورد اتوماسیون اداری ریسمان چه میدانید؟

محله های فاز دو پردیس

محله 1 فاز 2 پردیس:

محله یک فاز 2 در جنوب شرقی میدان امام پردیس و همچنین در ضلع جنوبی بلوار ملاصدرا و سمت شرق بلوار خلیج فارس جنوبی قرار گرفته است.

محله 2 فاز 2 پردیس:

محله دو فاز 2 در جنوب غربی میدان امام پردیس و همچنین در ضلع جنوبی بلوار صیاد شیرازی و سمت غرب بلوار خلیج فارس جنوبی قرار گرفته است.

محله 3 فاز 2 پردیس:

محله سه فاز 2 در شمال شرقی میدان امام پردیس و همچنین در ضلع شمالی بلوار ملاصدرا  و سمت شرق بلوار خلیج فارس شمالی قرار گرفته است.

محله 4 فاز 2 پردیس:

محله چهار فاز 2 در شمال غربی میدان امام پردیس و همچنین در ضلع شمالی بلوار صیاد شیرازی و سمت غرب بلوار خلیج فارس شمالی قرار گرفته است.

بیشتر خانه های ویلایی این فاز در محله 2 قرار گرفته اند و قیمت خانه در این محله گرانتر از محلات دیگر است

امکانات فاز دو پردیس 

با توجه به قدمت این فاز و توسعه شهری بوجود آمده این فاز را میتوان مهمترین فاز و شاهرگ شهر پردیس نامید.

بیشترین مراکز تجاری، اداری، مراکز خرید، مراکز پزشکی، داروخانه، فضای سبز، پارکینگ عمومی، رستوران، فست فود، کافه و بسیاری از مراکز پر اهمیت شهر پردیس در این فاز قرار گرفته است.

بسیاری از ادارات و نهادهای شهر پردیس در این بخش قرار دارد که میتوان به شهرداری پردیس، اداره آب و فاضلاب، ثبت اسناد و املاک، اداره پست، میراث فرهنگی و… اشاره نمود.

بانک ملی، بانک پارسیان و بانک صادرات در این قسمت از شهر قرار دارند.

پارک شهریار پردیس با قدمتی بیش از 23 سال و مساحتی حدود 36500 متر مربع یکی از زیباترین مراکز تفریحی شهر پردیس به شما میرود

بانک ملی پردیس ملاصدرا
بانک ملی پردیس فاز 2 بلوار ملاصدرا
بانک مسکن پردیس
بانک مسکن پردیس بلوار ملاصدرا
پارک شهریار پردیس فاز 2
پارک شهریار پردیس فاز 2 محله 3
پارک شهریار پردیس
پارک شهریار پردیس فاز 2
سالن ورزشی شهدای گمنام
سالن ورزشی شهدای گمنام پردیس فاز 2
فاز 2 پردیس خیابان سروستان
فاز 2 پردیس خیابان سروستان 13 بوستان ارشیا
مراکز خرید فاز 2 پردیس
مراکز خرید فاز 2 پردیس خیابان شهید شکاری
پاساژ میلاد
فاز 2 پردیس پاساژ میلاد
مرکز خرید بهاران
فاز 2 پردیس مرکز خرید بهاران بلوار ملاصدرا
مهدکودک ستاره صبح
مهدکودک ستاره صبح پردیس

بهترین نرم افزار حسابداری کدام است؟

بافت فاز دو شهر پردیس

فاز 2 شهر جدید پردیس که تقریبا قدیمی ترین بخش این شهر است هم دارای خیابانهای پهن هم دارای خیابانهای باریک، هم مناطق مسکونی ویلایی و سطح بالا، هم دارای مجتمع های مسکونی قدیمی ساز نسبتا ارزان و هم دارای برجهای نوساز شیک و گرانقیمت است. بخشهای شمالی آن که به رشته کوه البرز منتهی میشود و به عنوان بام پردیس مشهور است اغلب دارای برجهای نوساز و شیک با ویویی ابدی است. از مهمترین خیابانهای فاز دو میتوان به بلوار خلیج فارس، بلوار صیاد شیرازی، بلوار ملاصدرا، بلوار ابن سینا، بلوار تعاون، خیابان شهید شکاری، خیابان پاسداران، خیابان نخلستان و خیابان نوشین اشاره نمود.

 بیشتر ساختمانهای ویلایی در مرکز و جنوب این فاز و بیشتر برجهای نوساز در نواحی شمالی و مرتفع این فاز قرار دارند. یکی از خیابانهای مرتفع شهر پردیس که طرفداران زیادی دارد خیابان نوشین و برجهای زیبای آن است.

خیابان سروستان
بافت فاز 2 شهر پردیس محله 2 خیابان سروستان
ساختمانهای شخصی ساز ویلایی
فاز 2 شهر پردیس محله 2 خیابان سروستان ساختمانهای شخصی ساز ویلایی
بافت محله 2 فاز 2
بافت محله 2 فاز 2 پردیس
بام پردیس خیابان نوشین
بام پردیس خیابان نوشین
 پردیس بوستان ارشیا
بوستان ارشیا
فاز 2 پردیس محله 2 خیابان سروستان
فاز 2 پردیس محله 2 خیابان سروستان ساختمانهای شخصی ساز

نحوه دسترسی :

شاهراه ارتباطی شهر پردیس که همان بلوار خلیج فارس و میدان امام است در این بخش قرار گرفته و بهترین دسترسی به شهرهای همجوار (در صورت نداشتن نقلیه وسیله شخصی) از این فاز می باشد.

در صورت داشتن وسیله نقلیه شخصی برای دسترسی به فازهای غربی مانند فاز 1، 3، 4، 10 از مسیرهای متعدد مانند بلوار صیاد شیرازی، خیابان شکاری و بلوار ملا صدرا بلوار به سمت غرب حرکت نمود و برای دسترسی به فازهای شرقی مانند 5، 9 و 11 میتوان بلوار صیاد شیرازی را به سمت شرق ادامه داد و طبق نقشه و تابلوهای مسیر به مقصد رسید.

در صورت نداشتن وسیله نقلیه شخصی میبایست ابتدا با تاکسی داخلی پردیس به میدان امام و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس به شهرهای تهران، بومهن و جاجرود عزیمت نمود. لازم به ذکر است تاکسی و اتوبوس از میدان امام پردیس به چهارراه تهرانپارس، متروی فرهنگ سرای اشراق و میدان نوبنیاد و همچنین به شهرهای بومهن و جاجرود وجود دارد.

قیمت آپارتمان و مسکن مهر فاز 2:

همانطور که قبلا اشاره شد فاز دو پردیس دارای هیچ مسکن مهری نیست. در شهر پردیس فقط فازهای 3، 5، 8، 9 و 11 دارای مسکن مهر هستند.

قیمت آپارتمان و ملک در فاز دو پردیس بسیار متفاوت است. مواردی مانند متراژ، موقعیت مکانی، گذر، سال ساخت، ویو، تعداد واحد، نقشه و بسیاری موارد دیگر میتواند در قیمت ملک بسیار حاثز اهمیت باشد.

پیام بگذارید