pardisland ۱۲ مهر ۱۴۰۰ 0 نظر

فاز 4 شهر پردیس

پارک محلی فاز 4

فاز 4 پردیس

موقعیت و تاریخچه فاز 4 شهر پردیس

 فاز 4 شهر پردیس، در 33 کیلومتری شهر تهران (سه راه تهرانپارس) و از شرق و غرب به ترتیب بین فازهای 10 و 3، از شمال به منطقه ییلاقی گلدره و از جنوب به فاز 6 و در ضلع شمالی اتوبان پردیس- تهران قرار گرفته است. فاز 4 شهر جدید پردیس در 4 کیلومتری غرب میدان امام قرار گرفته و توسط بلوار سفیر امید (شهید قاسم سلیمانی) و بلوار چمران به سه بخش تقسیم میگردد. در حال حاضر فقط قسمت جنوبی بلوار چمران ساختمان وجود دارد و قسمت شمالی آن هنوز بصورت کامل تفکیک و تحویل مالکین آن نشده است.

فاز چهار شهر جدید پردیس فقط ساختمانهای شخصی ساز و مجتمع های تعاونی ساز دارد و دارای مسکن مهر نیست.

نقشه فاز 4 شهر پردیس

نقشه فاز 4 پردیس

امکانات فاز 4 شهر جدید پردیس

فاز 4 پردیس بیشتر مسکونی است تا اداری و تجاری و بیشتر مراکز تجاری و اداری شهر پردیس در فازهای 1 و 2 متمرکز شده اند ولی این به این معنی نیست که فاز چهار از امکانات بی بهره است. فاز 4 برای کسانی که با سلایق مختلف (مجتمع تا ویلایی) به دنبال زندگی آرام و بدون دود و شلوغی هستند یکی از بهترین گزینه هاست. و صد البته این فاز به دلیل توسعه شهری جهت سرمایه گذاری بلند مدت نیز بسیار ایده آل می باشد.

بافت فاز 4 شهر پردیس

فاز 4 پردیس هم محلات قدیمی دارد و هم محلات نوساز، هم خیابانهای نسبتا پر تردد دارد هم خیابانهای خلوت و کم تردد، هم مجتمع های مسکونی قیمت مناسب دارد و هم ساختمانهای ویلایی شیک و نوساز. در فاز 4 شهر پردیس هرچه به سمت جنوب و غرب برویم قدمت شهر قدیمی تر و تراکم جمعیت بیشتر میشود و هرچه به سمت شمال و شرق برویم بافت شهر نوساز تر و تراکم جمعیت کمتر میشود. در نتیجه میتوان گفت در حال حاضر قسمتهای جنوبی و غربی فاز 4 از امکانات ضروری و رفاهی بیشتر و قسمتهای شمالی و شرقی از امکانات کمتری برخوردار است.

نحوه دسترسی فاز 4 پردیس

در صورت داشتن وسیله نقلیه شخصی برای دسترسی به فاز غربی (فاز 10) و همچنین شهرهای بومهن و دماوند میبایست از طریق بلوار سفیر امید (شهید قاسم سلیمانی) و بلوار امام رضا شیراز و در جهت شرق خود را به آنجا رسانید و برای دسترسی به فازهای شرقی مانند 1، 2،3، 5، 8، 9 و 11 و همچنین شهرستان جاجرود و تهران میتوان از طریق بلوار سفیر امید و در جهت سمت غرب ادامه مسیر داد و طبق نقشه و تابلوهای مسیر خود را به مقصد رسانید.

در صورت نداشتن وسیله نقلیه شخصی میبایست ابتدا با تاکسی داخلی پردیس از بلوار سفیر امید (شهید قاسم سلیمانی) به میدان امام و از آنجا با تاکسی یا اتوبوس به شهرهای تهران، بومهن و جاجرود عزیمت نمود. لازم به ذکر است تاکسی و اتوبوس از میدان امام پردیس به چهارراه تهرانپارس، متروی فرهنگ سرای اشراق و میدان نوبنیاد و همچنین به شهرهای بومهن و جاجرود وجود دارد.

قیمت مسکن مهر فاز 4 پردیس

فاز 4 شهر پردیس دارای هیچ مسکن مهری نیست و ساختمانهای آن فقط محدود به ساختمانهای تعاونی ساز، شخصی ساز و ویلایی میشود. مسکن مهر پردیس فقط در فازهای 3، 5، 8، 9 و 11 وجود دارد که در مقاله های مربوطه پردیس لند میتوان از جزئیات آن مطلع شد.

اداره صنعت و معدن
اداره صنعت و معدن پردیس

 

املاک نوساز فاز 4
املاک نوساز فاز 4 پردیس

 

آزمایشگاه رادمان فاز 4
آزمایشگاه رادمان فاز 4 پردیس
بازارچه محلی فاز 4 پردیس
بازارچه محلی فاز 4
باشگاه ورزشی درپردیس
باشگاه ورزشی درپردیس- کیمیا

 

بلوار شهید سلیمانی فاز 4
بلوار شهید سلیمانی فاز 4 پردیس

 

پارک محلی فاز 4
پارک محلی فاز 4 شهر جدید پردیس

 

پارک کوهسار پردیس
پارک کوهسار پردیس فاز 4

 

خیابان جانبازان جنوبی فاز 4
خیابان جانبازان جنوبی فاز 4 پردیس

 

خیابان کوهستان
خیابان کوهستان فاز 4

 

دبستان دخترانه ریحانه پردیس
دبستان دخترانه ریحانه فاز 4 پردیس

 

زمین پردیس
زمین پردیس فاز 4

 

محلات فاز 4
محلات فاز 4 پردیس

 

محله قدیمی فاز 4
محله قدیمی فاز 4 شهر پردیس

 

مراکز درمانی شهر پردیس
مراکز درمانی شهر پردیس- بلوار شهید سلیمانی

 

مرز بین فاز 3 و 4 پردیس
مرز بین فاز 3 و 4 پردیس میدان اندیشه

 

میدان امام رضا پردیس
میدان امام رضا پردیس

 

درمانگاه شبانه روزی بهیان پردیس
درمانگاه شبانه روزی بهیان
شهر پردیس فاز 4- داروخانه دکتربهیان
پردیس فاز 4- داروخانه بهیان