pardisland ۱۳ آذر ۱۴۰۰ 0 نظر

شهرکهای ویلایی شهر پردیس

شهرک های ویلایی معمولا به مجموعه ای از ویلاها یا خانه های ویلایی گفته میشود که توسط حصار یا دیوار احاطه شده و تردد و عبور و مرور ساکنین فقط و فقط توسط دربهای ورودی و خروجی مشخصی امکان پذیر است. از آنجایی که مهمترین علت خرید ویلا یا خانه ویلایی در شهرک ویلایی همان امنیت بالای آن است به همین دلیل  معمولا برای بالاتر بردن امنیت، دربهای ورود و خروج توسط گارد و نگهبان شهرک کنترل میشود، در برخی از شهرکهای ویلایی تردد فقط برای ساکنین و آنهم با کارت تردد امکان پذیر است و معمولا میهمانان میبایست توسط ساکنین شهرک تایید شوند تا اجازه ورود داشته باشند. معمولا محوطه و مشاعات شهرکهای مسکونی و شهرکهای ویلایی از قبیل خیابانها، میادین، زمینهای بازی و مکانهای عمومی توسط گشت نگهبانی و دوربین مدار بسته کنترل میشوند. قواره زمینهای شهرکهای ویلایی میتواند متراژهای یکسان یا متفاوتی داشته باشد. در برخی از شهرکهای ویلایی هیات مدیره آن قوانینی برای تاریخ شروع ساخت و ساز، نوع ساخت و ساز و نوع محوطه سازی و حتی پایان ساخت و ساز برای مالکین وضع مینمایند که مالکین میبایست نسبت به آن قوانین، ویلا یا خانه ویلایی خود را احداث نماید.

شهرک ویلایی سروستان پردیس یکی از شهرکهای ویلایی این شهر زیبا است که توسط شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام با نماد “ثمسکن”) در فاز 3 و در خیابان رهی معیری ساخته شده است. این شهرک در سال 1396 و 1397 واگذار شده است. شهرک ویلایی سروستان دارای 47 بلوک است و تعداد کل واحدهای آن به 94 واحد میرسد. واحدهای این شهرک بین 110 تا 340 متر مربع می باشند. از آنجایی که تمامی زمین و واحدهای این شهرک قبلا به مالکین واگذار شده در صورت نیاز به خرید میبایست به بنگاههای املاک شهر پردیس مراجعه نموده و از مالک فعلی آنرا خریدای نمود.

شرکت سرمایه گذاری مسکن (ثمسکن) اخیرا واگذاری زمین و ساخت یک شهرک ویلایی دیگر با نام شهرک ویلایی سروستان 2 در فاز 3 (انتهای خیابان معلم) را در دستور کار خود قرار داده است. شهرک ویلایی سروستان 2 دارای 145 قطعه زمین 170 تا 400 متری است. اغلب قطعه های این زمین هنوز بصورت ساخته نشده و برخی از آنها در حین پایان اسکلت بندی هستند. اسکلت این ویلاها اغلب بتنی می باشند. برای خرید زمین و یا ویلاهای نیمه ساخت این شهرک میبایست به شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن مراجعه و آنرا خریداری نمود.

شهرکهای ویلایی شهر پردیس ورودی شهرک ویلایی سروستان
ورودی شهرک ویلایی سروستان پردیس