pardisland ۱۶ آبان ۱۴۰۱ 0 نظر

کاهش بار ترافیکی فاز ۱۱ پردیس با اجرای یک طرح عمرانی

تونل سلام فاز 11

معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه نبود اتصال بین بخش شمالی و جنوبی فاز ۱۱ شهروندان را با ترافیک سنگین روبرو کرده است، اعلام کرد: با بهره برداری از لوپ ۲ شبدری طی روزهای آینده کاهش این بار ترافیکی را شاهد خواهیم بود.

امین قنبری روز یکشنبه در حاشیه بازدید خود از پل شبدری واقع در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: با هدف تسهیل در تردد ساکنان فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس لوپ شماره ۲ پل شبدری طی روزهای آتی به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: تکمیل تقاطع غیرهم سطح و پل شبدری که محله های شمالی و جنوبی فاز ۱۱ را به همدیگر متصل می کند یکی از مطالبات ساکنان زون های ۲، ۳ و ۵ جنوبی این فاز بود چراکه در حال حاضر تعداد زیادی از مالکان در برج‌های بخش جنوبی فاز ۱۱ پردیس سکونت دارند و نبود اتصال بین بخش شمالی وجنوبی این فاز مشکلات زیادی برای ساکنان ایجاد کرده است.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: ساکنان فازهای جنوبی برای برای خروج مجبور به تردد از خیابان طراوت در بخش شمالی هستند و تردد ساکنان جنوبی به بخش شمالی برای خروج از فاز ۱۱ ترافیک سنگینی را به ویژه در صبح و عصر ایجاد می کند و با بازگشایی مدارس این مسئله تشدید شده است.

قنبری افزود: با برنامه ریری انجام شده طی روزهای آتی، لوپ شماره ۲ پل شبدری به بهره برداری می رسد و اتصال تقاطع برقرار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این ناحیه از مسکن مهر به دلیل بهره برداری نشدن از هشت رمپ و لوپ شاهد ترافیک سنگین هستیم که با بهره برداری از آنها شاهد تردد روان شهروندان بدون گره ترافیکی برای خروج از فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس خواهیم بود.

منبع: ایرنا

برای کسب اطلاع از شهر پردیس بر روی آن کلیک نمایید

برای کسب اطلاع از روستای جابان بر روی آن کلیک نمایید

پیام بگذارید