pardisland ۱۴ آذر ۱۴۰۱ 0 نظر

شهرداری پردیس: تامین 1200 تن شن و نمک جهت بارندگی

فصل سرما در شهر پردیس

شهردار پردیس گفت: ستاد برف‌روبی شهر در آماده باش کامل قرار دارد و یکهزار و ۲۰۰ تن شن و نمک برای بارش‌های پیش رو تامین شده‌ است.

رضا کارخانه روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به بارش های احتمالی برف ماسه و نمک ۳ انبار واقع در فازهای یک، ۸ و ۱۱ تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: به منظور سهولت دسترسی شهروندان به کیسه های شن و نمک در زمان یخبندان ۱۳۰ مخزن شن و نمک در مماطق مختلف شهر جانمایی و شارژ شده است.

شهردار پردیس اظهار داشت: هفت هزار کیسه شن و نمک برای روزهای برفی پیش رو در انبارها آماده سازی شده و آماده توزیع است.

کارخانه ادامه داد: از ابتدای مهرماه سال جاری عملیات لایروبی نهر و مسیل‌ها به طور کامل انجام شده و در بارندگی‌های اخیر هیچ گونه آبگرفتگی در معابر سطح شهر نداشتیم.

وی با بیان اینکه گشت خدمات شهری با نظارت کامل در سطح شهر نسبت به تهیه و شارژ مخازن اقدام کرده است، افزود: شهروندان برای تهیه و شارژ مخازن محل سکونت خود می‌توانند با سامانه ۱۳۷ یا تلفن ۷۶۲۷۷۲۰۰ تماس بگیرند.

شهردار پردیس گفت: به منظور جلوگیری از آسیب به فضای سبز، یکصد و ۲۰ پرسنل واحد فضای سبز سنگینی برف را از روی درختان پاک کردند و با این اقدام، درختان به عنوان یکی از مهم ترین بخش های فضای سبز شهر پردیس از آسیب و شکستگی مصون ماندند.

کارخانه با اشاره به فعالیت ستاد برفروبی طی ۴۸ ساعت گذشته، افزود: ۲۱ خودرو شامل ۶ دستگاه نمک پاش مکانیزه، هفت دستگاه نمکپاش دستی، یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، ۲ دستگاه باب کت، چهار دستگاه پیکاپ و ۷۵ نفر نیروی انسانی در خدمت شهروندان بودند.

وی تاکید کرد: مجموعه ستاد برف روبی شهرداری پردیس تا پایان بارش برف در راستای خدمت رسانی به شهروندان همچنان در وضع آماده باش خواهد بود.

منبع: ایرنا

برای کسب اطلاع از  شهر پردیس بر روی آن کلیک نمایید

برای کسب اطلاع از مسکن مهر شهر پردیس بر روی آن کلیک نمایید

برای کسب اطلاع از باشگاه ها و مراکز ورزشی شهر پردیس بر روی آن کلیک نمایید

پیام بگذارید