pardisland ۱۴ آذر ۱۴۰۱ 0 نظر

شهردار فیروزکوه: تجهیز 2 انبار نگهداری شن و نمک

آب و هوای فیروزکوه

شهردار فیروزکوه گفت: با توجه به احتمال تشدید بارش برف ۲ انبار نگهداری شن و نمک در این شهر برای مقابله با بارش احتمالی برف و یخبندان تجهیز و تکمیل شد.

رضا صادقی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از ورود به فصل سرما نسبت به باز سازی و تعمیر سه دستگاه خودروی سنگین و ۲ دستگاه خودروی نیمه سنگین اقدام شده و یک دستگاه خودروی نیمه سنگین و یک خودوری همراه برای مقابله بهینه با برف و یخبندان وارد مجموعه شده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های برف روب و نمک پاش این مجموعه خدمات رسان تعمیر و به روز رسانی شده و آماده خدمات رسانی به شهروندان در روزهای برفی و یخبندان خیابانها است.

شهردارفیروز کوه افزود: تاکنون بارش برف سنگین و بخبندان نداشتیم و برف روز گذشته سبک بود و با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای روزهای برفی و یخبندان آمادگی کامل برای خدمات رسانی به شهروندان را داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای محافظت از آسیب های زیست محیطی به فضای سبز جلوگیری از ایجاد خسارت به تاسیسات و آسفالت تلاش می کنیم تا از نمک کمتری در معابر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون انسداد معابر گزارش نشده، اضافه کرد: در صورت ادامه بارش برف و سرمای هوا که منجر به یخ زدگی و لغزندگی معابر شود اقدام به نمک پاشی خواهیم کرد و تاکنون گزارشی از یخ زدگی معابر نداشتیم.

شهردار فیروزکوه یادآورشد: شهروندان جهت تسهیل در عبور و مرور در فصل زمستان و بارندگی‌ها می‌توانند با شماره تلفن‌ ۷۶۴۴۲۸۹۸ خدمات شهری شهرداری فیروزکوه در ارتباط باشند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

برای کسب اطلاع از  شهر پردیس بر روی آن کلیک نمایید

برای کسب اطلاع از فاز 11 شهر پردیس بر روی آن کلیک نمایید

برای کسب اطلاع از مسکن مهر شهر پردیس بر روی آن کلیک نمایید

 

پیام بگذارید